♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



LELAKI :')

Hai korang ! Sihat ? Harap korang semua sihat yee . Jieha je yang tak sihat sekarang ni . Sakit tekak , batuk , selsema . Woowww ! Memang syokk :( Okay lari tajuk -.- So Tittle aku ni macam poyo sikit kan ? kesah pulak aku . HAHA . Okay , actually jieha nak kongsi cerita pasal someone yang jieha follow di twitter . Dia tweetfamous doe , jgn jelly sebab dia follow aku jugak HAHA *bangga semacam* then , aku terbaca satu tweet dia ni yang mana tweet dia buat aku tersentuh dan terus memikirkan soal hati dan perasaan seorang insan bernama LELAKI :) Cepat-2 jieha print screen tau , nak tunjuk kat korang punya pasal . Masa dia tweet benda ni , dia ada mungkin masalah dengan Gf dia . Hmm itu biarkan lah , aku cuma nak kongsi pasal tweet dia yang awesome ni . Aku tersentuh k , serious ni *kesat airmata* bila baca tweet dia , aku terfikir Ya allah , tabahnya lelaki melayan kerenah perempuan . Kuat nya lelaki menahan perasaan dan tangisan dia . Sabar nya lelaki hadapi segala masalah dia . Yang kita nampak luaran nya LELAKI sangat kuat dan tak tunjuk perasaan sedih nya di khalayak ramai sebenarnya mereka tabah hadapi semua cubaan yang datang . Orang selalu kata , ''Lelaki nangis tak macho lah'' ''lelaki sedih sedih ni apa barang'' Okay memang jieha tabik jugak dengan lelaki sebab diorang mampu tahan airmata diorang , tahan sedih diorang di depan org ramai . Macam perempuan kita boleh nampak kan ? kene marah sikit , terus nangis time tu jugak hehe *sbb jieha pun cam tu* So aku sebagai seorang perempuan , kita kene lah jaga hati diorang jugak kan ? Sebab diorang pun ada perasaan sedih jugak , jgn ingat diorang nampak Superhero , diorang ni hati kering :) Tapi untuk Lelaki pun sama jugak , jaga hati perempuan jgn buat diorang menangis , sedih , kecewa dengan sikap korang . So moral of the story , kita sama sama respect someone and jaga hati sesama kita . Baru hidup kita lebih bahagia dan penuh dengan senyuman :)



Haaa , ini lah tweet yang buat jieha tersentuh :') So korang faham kan ? K bye :*


Thanks For Visiting My Blog !