♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



PIJO :)



Assalammualaikum , hai readers :) pffffttt -.-' lama tak update blog ni . ite rindu syangat*wemmpitz* LOL ~ hahaha . k , pagi buta macam ni aku tak tahu nak merepek apa . tapi nak cerita pasal seorang lelaki ni , tu yang kat atas tu lah . si hensem kacak bergaya sakan , haha . sebelum aku add dia , aku POKE dia . haha ! seremm nak add . sekali dia poke aku balik . bila dah poke tak ingat dunia plak tu si pijo ni ! geram je aku , asal bukak fb mesti muka dia ada . haha ! padahal aku tak fren pun lagi . lama gak aku rasa kitorang asyik hemPOKE je . last-2 aku mengalah , aku dah penat . then aku add lah mamat ni . haha ! ingatkan boleh ah senyap . sekali still jugak dok hemPOKE-2 aku . siot mu fai . mula-2 aku tengok mamat ni macam sombong , sebab nampak HOT gituu . tapi bila sekali dah tegur , menggila aku jawabnya . kesengalan aku bertambah waktu pagi-2 cam ni bila melayan si fai ni . haha ! sumpah rasa nak tumbok hang lah fai . dah lah perasan muda ! padahal dah tueeeee . ngeeeee , tapi awak hensem bang :D kui3 . dia tak tahu aku curik gamba dia ni . huwaaaa , maaf yeah fai ? :) k lahh , maaf again eh fai kalau jieha kdg-2 gurau kasar tu . niat memang nak bergurau je ^__^ kbaii ~

*curik gamba awak satu je , maaf faizul . hahaha


Thanks For Visiting My Blog !