♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



Hari Guru :)

Assalammualaikum :) weweiit , hari ni 16 MEI . hari paling bahagia dan rasa dihargai buat semua guru kat dunia ni :) tahun ni dah tak sekolah , aku teringat masa dulu dulu dari tadika sampai lah ke sekolah menengah . hari guru saat yang aku tunggu-2 masa sekolah dulu . sebab aku seronok nak tengok segala persembahan dari pelajar dan guru -_- kadang-2 ada cikgu yang menyanyi , haha :) omeyy je cikgu-2 semua . bila hari guru , dekat sekolaa mesti penuh bunga sana sini . ada pelajar jual . hadiah yang paling special bagi aku masa aku form 4 . aku bagi dekat cikgu zailan , cikgu seni aku ^^ dia banyak tolong aku , dia sayang aku tau . haha :D dia cikgu kesayangan aku . nak tahu aku bagi apa ? duit kertas RM1 tu , aku tulis kat situ pakai marker T.T sweet kan aku ? then yang aku ingat aku tulis ''selamat hari guru :) terima kasih , saya sayang teacher macam ibu saya , muahhh'' pastu aku salam teacher , teacher cakap ''ishh kamu ni , tak sayang ke duit ni ? susah-2 je . sy pun sayang kamu'' awwwwww :) time tu membe aku jeles bhaii . haha ! serious aku rindu masa tu . tengok cikgu-2 menyanyi , main game , huwaaaaaa :( tahun ni aku tak dapat nak wish depan diorang .. btw , jieha nak ucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru-2 diseluruh negara ni terutama pada guru-2 tadika UPM , guru-2 SEK.KEB.TAMING JAYA , guru-2 SEK.MEN.ERT VOKASIONAL SETAPAK(walaupun hanya sempat sekola kat situ 5 hari) , dan guru-2 yang jieha sayang SEK MEN KEB CHERAS JAYA , CJ THE BEST :) terima kasih kerana cikgu sabar dengan perangai murid-2 cikgu dan terima kasih kerana buat saya menjadi seorang pelajar :)

*sedih ni , nak gi sekolaa balik :(


Thanks For Visiting My Blog !