♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



Mengarut time :)

Hye , Assalammualaikum sayang :) fuuuhhh ~ berhabuk pondok aku ni . act dah lama tak bercerita , otak tengah berserabut , macam-2 nak dipikirkan . soal masa hadapan terutama sekali :) jieha dalam dilema ke apa ni . huwaaaa -__- okayy , daftar masuk college sebenarnya bulan 5 ni , tapi jieha tak ready lah . haha ! *padahal takut* wakakaka ~ okayy , then daftar lah bulan 9 . tapi dalam masa yang sama jieha nak tnggu result dari Multimedia college . kalau dapat yang tu , daftar bulan tujuh . huwaaa , otak aku serabot wehh . 2 benda ni aku minat . untuk yang bulan 9 tu , kolej perkembangan awal kanak-2 . *TOLONG JANGAN GELAK* aku memang nak jadi guru taska . bermain dengan kanak-2 , kaunseling , kalau boleh nak ada sebuah taska aku sendiri :) tpi multimedia pon aku minat juga . bermain dengan computer . editing , video , animasi . huwaaa :( mana satu ni .. tapi hati aku lebih kepada kanak-2 . insyaAllah ada rezeki 2thn6bulan aku belajaa dekat situ . sekarang aku tanam anggur depan rumah , nak makan free jemput datang rumah :) okayy , baii readers ~

*Doakan jieha berjaya suatu hari nanti , amin -___-


Thanks For Visiting My Blog !