♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



aku MENANGIS lagi :)

aku menangis bukan kerana aku memerlukanmu , bukan kerana aku mahu kau kembali padaku tetapi kerana aku akhirnya menyedari aku terpaksa belajar untuk melepaskan kau pergi .. aku akhirnya dapat menerima perpisahan kita dan benar benar percaya bahawa aku boleh hidup tanpamu . aku akhirnya dapat menerima tragedi cinta kita kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala galanya . aku tewas dan jatuh cinta sekali lagi padamu !! soal hati tiada undang2 apatah lagi paksaan -.- tiada kasih yg lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yg lebih ngeri daripada putus cinta :)  
cinta sejati ialah apabila kita masih mampu tersenyum sambil mendoakan kebahagiaan untuknya walaupun jika terpaksa melepaskannya pergi :') 
akhir kata dari jieha , mencintai lah org yg betul2 mencintai kita seadanya :)


p/s : org yg putus cinta seringkali berakhir dgn airmata ~


Thanks For Visiting My Blog !