♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



terasa y teramat !

heyy u'olls ... ? pe habaq ? lame dah jieha tak update .unline pon same . lappy tak der , fhone pulak masuk hospital , tak kuar2 lagy .. haishh ! so , jieha nak cerita lah ape ape y ptut kan ! ermm , tah lah .. jieha rasa mcm sudah rasa kehilangan . sebab ? saya tk tahu lah makcik ! ermm , semenjak due tiga empat lima menjak nh , jieha mcm dah tak der sape nk temankan . jieha tnggu text dary dia , tpi kejap ade kejap hilang .. dah lah awak jauh sayang , balik pun sekali sekala . tlg lah jgn berperangay mcm nh .. saya tahu and saya pham ape y awk buat kat sana tapi jgn lah smpai awak abaikan saya . saya tak nak besarkan hal nh and saya anggap tk der ape y berlaku demi relation kita .. saya takod kehilangan awak . awak , saya salah ke ? ermmm(kan dah kua ayat sedih jieha dah) jgn nk gedik sgt lah jieha ! huhuhu(; tapi serious mmg sedih bhaii , korang tak tahu and tak rasa mcm mane bila someone tu berjauhan dary kita .. penah ?? tk kann ... saya rindu awak gila babi lah ketot ! rindu tahap gaban bak kate awak .. bulan lima awak balik kan ? lmbt nyer wak .. saya masih menanti kepulangan awak .. apa pun y terjady , saya tetep dgn janji saya and tetap pegang dgn janji awak .. imissyou lah ketot !


sumpah , akuh rindu gila kat kau lah !



Thanks For Visiting My Blog !