♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



sedih terasa ..

salam semua . jieha dah rasa mcm malas nak bkak FB , BLOGG and bagai2 tu .. tah lah , jieha rasa mcm dah tak ade sape2 lagy untuk jieha . kenape dia buat mcm nh ? kenape akuh harus terima semua nh ? akuh cube tok kuatkan diri akuh . yes ! saya anggp awak busy kat sane . saya anggp awak mmg study and saya tk penah anggp y bukan2 , supaye saya tak menangis setiap malam . kalau org sekeliling tngok akuh dari luaranye , mmg akuh sentiase gelak ketawa dgn kawan2 tapi dlm gelak ketawa tu ade sedih y teramat dalam . "ya allah , kau kuatkan lah hatiku untuk menerima cubaan dari kau ini ya allah" itulah doa y selalu berlegar di hati  seorang wanita y lemah . akuh cube untuk jady seperti perempuan lain tapi sayang , akuh bukan mcm tu "akuh adalah akuh" awak , tak bole ke terus terang ? huh* tah lah weyy , akuh penad dah mcm nh . tiap malam akuh d temani oleh airmate , kenape ? 

awak ................
awak , andaikata kita d takdirkan berpisah .. mmg saya org y paling sedih kat dunia saya nh . mmg saya rasa mcm nak bunuh diri tapi awak cakp awak tak suke bende bodoh tu so , saya akn cube jauhkan bende bodoh tu dary saya . if awak bace blog saya , saya nak awak tahu , saya tk nak kehilangan awak . saya tak bole hidup tanpe awak .. kalau kita berpisah , bace lah ayat kat bawah nh .. thnks);

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini
Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu


Thanks For Visiting My Blog !