♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



perlu ke aku jage ati kau sdg kan kau da bnyak kecik kan ati aku , kawan ?

hermm , today story about friends ? perlu eh , ak jadi bodoh untk terima sgale 
hina , maki dary dy ? weyy , akuh tahu kite kwan da lame .. tapi jgn ah smpay nk 
pjak kepale akuh doe .. akuh ade ati dan pasaan jugak mcm org lain dan engkau .. 
da lame akuh berdiam and mengalah dgn kauu weyy .. akuh pk kite SAHABAT . tapy pernah 
ker kau pk mcm tu ? kalau pk , mesti kau tk kan kecik kan aty aku kan ?
entah lh , makin lame makin menjadi perangay kauu nh .. aku pendam jee , sbb tuu 
semenjak due menjak nh akuh senyap tk bnyak berckp .. kau sndry pon perasan kan ?
aku kecik aty dgn kau weyy . mcm mcm kau ckp kat aku smpai kau tak sedar yg 
kau da kecik kan ati seorng SAHABAT . akuh pena ckp , kau belum bertemu duku dgn ruas(betol
ker ayat aku tuu ?)  tk semua org boleh terima kan ? mayb aku lain .. bia lah aku
mengalah , SAHABAT !


Thanks For Visiting My Blog !