♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



kehadiran engkau "perpisahan"

kenapa perpisahan harus terjady d antara kita ? kenapa masih ada ''perpisahan'' ? kenapa akuh masih lagy bersama dgn perpisahan ? kenapa ? sesungguhnya , akuh tak ingin untuk merasai perpisahan . akuh tak ingin untuk mngenali apa itu perpisahan . kerana  perpisahan itu sungguh menyakitkan akuh . dan akuh yakin setiap org pasti benci dgn perkataan itu tetapi malangnya , setiap manusia d bekalkan dgn pertemuan dan perpisahan .. mcm org ckp setiap pertemuan pasti ada perpisahan .. tak ke begitu kawan2 ? '' jadi , kita sebagai manusia terpaksa merelakan kehadiran "dia" walaupun tk ingin untuk mngenalinya dan tk ingin tuk merasainya .. akuh pasti , apa y terjadi dan kehadiran "perpisahan" pasti ada hikmah .. akuh akan teruskan semangat akuh tuk melawan segala cubaan ini ..
kau kuat jieha !! jgn ptus asa . yakin pada diri sendri !!

 



"ya allah , sesungguhnya hambaMu y lemah lagi tak berdaya ini memohon ampun kepadaMu . aku memohon agar Engkau menjauhkan kesedihan , penderitaan dan perpisahan ini daripadaku Ya Allah .Ya Allah , sesungguhnya Engkau maha mengetahui isi hatiku .. aku meminta agar Engkau tabahkan hatiku untuk meneruskan kehidupan yg indah ini .. amin ....."
'perpisahan' , sememangnya akuh tk ingin kehadiran engkau . kehadiran kau membuatkan akuh menangis kesedihan .. pergilah kau dari hidup akuh .. akuh merayu ! akuh tk ingin perpisahan ini berlaku untuk kali kedua ............ 
                              the end .....


Thanks For Visiting My Blog !