♚ Gadis Comel ♚
Own


+Follow | Dashboard
Jieha Farisha ║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║ Original and Official Profile ®
Facebook | Twitter

Diary About Links

Time machine





Mastermind

Baseode; Intan .
Template/Header; Eyka
Other; Atiqah



biler hati lelaki berbicara !

AKU CINTA PADAMU :-
1.sb aku ad kau je..nk ikotkn byk yg laen..tp sume xdpt.
2. yelah dh kau ckp kau cintakn aku, kena la jwp balek..adoi
3. alah..normal ah dh ko kapel aku..kena la ckp cmtu..ape la..

 AKU SAYANG KAMO :-
1.hrp2 ko xtnye dh pasni..mls tol la nk jwp soklan2 cmni..nympah jek
2. haha bgus2..ko dh x ragukan aku lgi..fuh seb bek la kau x syak pape td :)
3. syg kamo mcm aku syg kwn2 jek..jgn pasan ah! 

  SAYA HARAP AWK JANGAN TINGGALKN SY TAW :-
1. hehe,,bru la nmpk aku syg kt dia sgt2..so xde la dia nk siasat aku.best2
2. sy hrp awk jgn tingglkn sy taw bile sy sorg2 xde teman nk sembang nk borak..tp lau sy bz awk jgn kacau sy taw..xde mse nk manja2 dgn awk ah..hrp awk fhm ea.
3. aduh,,,cmne lah leh ckp cmtu..haih niat asal nk mntak putus td..tp leh lak dia cium mulut aku..nafsu tol ah..adess

 BILA AWK SENYUM SUNGGUH INDAH..HARAP SENYUMAN AWAK TU AKAN KEKAL :-
1. haha..dia tgh hepi tu..mud ok..so leh la aku matikn fon kuar dgn si minah M ni..pandai2 ah ckp bateri abes ke..fon lam bilik x pasan sbb lyn astro citra..wakaka
2.hmm..bkn ape..aku nympah tol bile tgok muke ko masam..lau makin cun xpe la..mcm nk sepak je ad..haih
3. ha bgs la ko snyum salu...xlrt dh tgok ko masam mencuka,,gedik je nk pujuk2..

 MAAFKAN SAYA AWK..AWAK SUNGGUH SEMPURNA UNTUK SAYA TAPI SAYA BANYAK KEKURANGN..HARAP AWK TERIMA SAYA SEADANYA :-
1. adess la...aku rase aku dh rosakkan laptop die yg aku pnjm aritu..adeh..
2. jgn ko nk komplen2 ea..aku dh bgtau awl2 lg kn?tp ko nak gak kan?ha...ko ah yg salah
3. huhu...bgus la..pasni jgn mntk aku blanje ko..wek!

 SAYA HARAP AWK TAK BENCI SAYA JIKA TAKDIR TAK MENYEBELAHI KITA..SAYA NAK AWAK TAW..SAYA SAYANG SANGAT DEKAT AWAK
1. smoga kau x benci lau aku mntk putus sbb ade awek lg cun nk kt aku..hehe
2. adoi..cane la ayat yg terbaik aku nk mintak putus ni..iskk...poning2
3. ha pandai2 ah ko ea..aku dh bg signal tu..get ready je ok?hahaha


p/s :- tidak semua manusia akan bertindak mengikot percakapan mereka..hanya insan terpilih mampu menilai sgla ungkapan yg dizahirkan..harap2 anda semua menjadi insan terpilih itu..kerana tidak akan ada sesiapa yang dapat menyelami hati seseorang jika kita sendiri tidak dapat memahami hati kite..pejam mata,,tenangkan akal fikiran anda..dan buka mata anda diiringi dengan minda yang terbuka..anda pasti mampu mencari segala jawapan disebalik perucapan seseorang... GUDLUCK UNTUK SEMUA KAUM HAWA! ^^ AMINN...

Labels:



Thanks For Visiting My Blog !